اسکوتر برقی تاشو شیائومی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکوتر برقی تاشو شیائومی

xiaomi scooterامروزه افراد برای کاهش آلودگی هوا و تراکم بسیار ترافیک از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند. شرکت شیائومی برای حفظ محیط زیست و تنوع دادن به زندگی یکنواخت کاربران اقدام به تولید اسکوتر برقی شیائومی کرده است. ارتفاع اسکوتر برقی شیائومی، ۱۱۴ سانتی متر است که با تا شدن به ۴۹ سانتی متر می رسد. دسته اسکوتر برقی از لاستیک می باشد که این امر جلوی لیز خوردن و لغزش دست را می گیرد. وجود شارژر در زیر کفی اسکوتر برقی شیائومی، امکان شارژ را در هر مکانی برای این اسکوتر آسان کرده است. باتری داخل اسکوتر شیائومی ۱۸۶۵۰ میلی آمپر ساعتی با ظرفیت ۲۸۰ وات بر ساعت است. به علت وجود چراغ در جلوی اسکوتر برقی شیائومی، امکان تردد در شب را نیز فراهم می کند زیرا تا محدوده ۶ متری را روشن می شود. و با ترمز کردن، چراغ پشتی اسکوتر نیز روشن می شود.با نصب اپلیکیشن می توان از تمام اطلاعات اسکوتر برقی شیائومی با جزئیات کامل آگاه شوید. سرعت اسکوتر برقی شیائومی، ٢۵ کیلومتر بر ساعت است که تنها با یکبار شارژ کامل آن می تواند ٣٠ کیلومتر را طی کند.

  1. تحمل وزن از 1۵kg تا 120kg
  2. بازه توان
  3. فاصله دو محور چرخ
  4. باتری ۲۰ هسته ای
  5. دو چراغ عقب نورافکنی برای ایمنی در شب
  6. دارای قابلیت اتوبالانس
  7. دو چراغ در رینگ های دستگاه
  8. فاصله از کف تا سطح زمین: 4.6 سانتی متر

xiaomi scooterهمچنین برای دید بهتر در زمان تاریی هوا و شب بر روی گلگیر پشتی این اسکوتر نیز یک چراغ اخطار قرار دارد. کنترل روشنایی این دو چراغ هم از طریق صفحه نمایشگر و هم از طریق تلفن همراه شما ممکن میباشد. اسکوتر میجیا M360 مجهز به یک نمایشگر میزان شارژ میباشد. از طریق این نمایشگر و چراغهای مخصوص بر روی آن میتوان مقدار سطح باطری را متوجه شد تا با خیال راحت بتوانیم به استفاده از اسکوتر بپردازیم. این نمایشگر مخصوص مقدار شارژ را در 4 سطح مختلف نمایان میکند. چراغ ال ای دی ۱٫۱W برای جلو که تا ۶ متر جلوتر را روشن میکند. باتری لیتیومی از نوع 18650 280Wh که تا ۳۰ کیلومتر با احتساب وزن ۷۵ کیلوگرمی جواب میدهد. سامانه مدیریت باتری BMS که میتواند حالت سلامت باتریها را نشان دهد. همچنین Scooter Xiaomi M365 مجهز به یک اپلیکیشن هست که به کمک آن میتوانید، اطلاعات مختلف اسکوتر مانند شارژ را مشاهده کنید. همچنین به کمک این اپلیکیشن میتوانید قابلیتهای مختلف اسکوتر مانند کروز کنترل را فعال نمایید. اسکوتر برقی شیائومی میجیا M365 توسط مجموعه هابی سنتر عرضه میشود. این مجموعه در جهت تسهیل خرید برای مشتریان عزیز در سراسر کشور علاوه بر امکان خرید حضوری، خرید از طریق وبسایت، واتس اپ و خرید تلفنی را نیز امکانپذیر کرده است. کلیه اسکوترهای برقی موجود در فروشگاه هابی سنتر دارای گارانتی معتبر هستند که به صورت مکتوب در فاکتور کالا درج میگردد. همچنین 5 سال خدمات پس از فروش توسط واحد فنی هابی سنتر، بعد از اتمام دوره گارانتی برای مشتریان عزیز در دسترس خواهد بود.

اسکوتر شیائمی

xiaomi scooterاخیراً محصولی به عنوان اسکوتر برقی در بازار تکنولوژی عرضه شده است که از نظر استاندارد های حمل و نقل ارزان هستند. اسکوترهای برقی با باتری کار میکنند، بنابراین هنگام استفاده از آنها گازهای مضر انتشار نمیشوند. این باعث میشود که اسکوترها برای کسانی که میخواهند اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهند، گزینه ای عالی باشند. اسکوترهای برقی نیز بسیار کم صدا هستند، به این معنی که آلودگی صوتی کمتری نسبت به سایر وسایل نقلیه ایجاد میکنند. با این حال، از آنجایی که شرکت های مختلفی در زمینه تولید اسکوترهای برقی وجود دارند، داشتن اطلاعات کافی قبل از تصمیم گیری برای خرید بسیار مهم و حیاتی است. شرکت شیائومی اخیراً Mi Scooter 1S را با طراحی شیک و ویژگی های متعدد برای ارائه یک تجربه سواری بدون درد سر درجاده و خارج از جاده تولید کرده است. سبک و سریع، ایده آل برای رفت و آمد در آخرین مایل!

توان حداکثر روشنایی آن 1.1 وات و محدودهی روشن کردن آن 6 متر است که سبب میشود در شرایط راندن در تاریکی، احساس ایمنی بیشتری داشته باشید. یک چراغ هشدار نیز در قسمت عقب قرار دارد که به محض روشن شدن وسیله، روشن میشود. با فشردن اهرم ترمز، این چراغ چشمکزن خواهد شد تا به وسایل نقیلهی پشت سر و عابرین پیاده هشدار بدهد. هنگام راندن اسکوتر الکتریکی تاشوی شیائومی نیاز به ایجاد یک سرعت اولیه دارید. وقتی که این سرعت اولیه نباشد، حرکت ممکن نیست. به این طریق از حرکت ناخواسته اسکوتر به وسیلهی کودکان جلوگیری میشود. به عبارت دیگر، این یک ویژگی کلیدی اسکوتر است. یک سیستم بازیابی انرژی جنبشی وجود دارد که انرژی جنبشی را به انرژی الکتریکی تبدیل میکند تا باتری مدت بیشتری شارژ داشته باشد. در نتیجه، این انرژی قابل بازگشت، میتواند برای افزایش مسافتی که میتوان پیمود، به کار رود. همانطور که گفته شد، این اسکوتر قابلیت اتصال به موبایل از طریق اپلیکیشن را دارد و اطلاعاتی را دربارهی وضعیت فعلی وسیله ارائه میکند. به غیر از این، میتوانید سرعت فعلی، آخرین میزان مسافت پیموده شده و میانگین سرعت را ملاحظه کنید. در حالی که خیلیها فکر میکنند این اطلاعات مفید است، میتوان گفت که این یک ویژگی فوقالعاده برای مشاهده و کنترل در زمانی است که کودکان شما اسکوتر را راندهاند. جالب است بدانید که Xiaomi Mijia Electric Foldable Scooter برنده جوایز طراحی Reddot Award 2017 و IF Design شده است. اسکوتر برقی تاشوی شیائومی به عنوان یک وسیلهی نقلیه با قابلیت تا شدن فوری (تنها در 3 ثانیه)، عرضه شده است. اما این تنها ویژگی کلیدی این وسیله نیست. بیشینه سرعت آن 25 کیلومتر بر ساعت و نیز نهایت مسافتی که با یک بار شارژ میتواند طی کند 30 کیلومتر است.

اسکوتر شیائمی روش‌ها آشکار شد

مکانیزم هوشمندانه طراحی شده برای Mi Electric Scooter Essential، امکان تا کردن اسکوتر در 3 ثانیه را میسر کرده است. این اسکوتر برقی تاشو فقط 12 کیلوگرم وزن دارد و خیلی راحت میتوان آن را با یک دست جا به جا کرد. شیائومی در ساخت این اسکوتر از آلیاژ آلومینیوم رده هوافضا استفاده کرده است. این آلیاژ علیرغم وزن سبک، استحکام بسیار بالایی را ارائه میدهد. ترکیب رنگ مشکی و طراحی مینیمال اسکوتر جذابیت خاصی به آن داده است و امکان استفاده در تمام سنین را میسر اسکوتر تاشو شیائومی میکند. در دو طرف فرمان اسکوتر Mi Electric Scooter Essential فومهای نرم و بسیار راحتی قرار درد تا در سواریهای طولانی مدت هیچ تنشی را در مچ دستتان احساس نکنید. برای افزایش سرعت حرکت اسکوتر یک دکمه نارنجی حساس بر روی فرمان تعبیه شده است تا در هر لحظه که خواستید سرعت را بالا ببرید. نمایشگر السیدی به کار رفته در قسمت میانی فرمان اطلاعات ضروری مانند سرعت، شارژ باتری و علائم هشدار دهنده را در معرض دید کاربر قرار میدهد.

The Idiot's Guide To اسکوتر شیائمی توضیح داده شد

اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 3 محصولی بسیار با کیفیت و کاربردی است که توسط برند معتبر شیائومی تولید شده است. این برند معتبر این روز ها در زمینه ی تولید انواع لوازم تکنولوژی به یکی از موفق ترین برند ها در سطح جهان تبدیل شده است. این محصول کاربردی در دو رنگ خاکستری و مشکی تولید و عرضه شده است تا شما بتوانید طبق سلیقه ی خود، مناسب ترین و بهترین رنگ را انتخاب و خریداری کنید. طراحی و ساخت این اسکوتر کاملا جمع و جور است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. وزن ان نیز برابر با 13 کیلوگرم است و در نتیجه حمل و نقل چندان دشواری نخواهد داشت. این اسکوتر دارای 3 سطح سرعت مختلف است تا بتوانید طبق سلیقه ی خود مناسب ترین و بهترین سرعت را انتخاب کنید. موتور این محصول بسیار قدرتمند است و توانایی طی کردن مسافت 25 کیلومتر بر ساعت را دارا می باشد. توان مصرفی آن نیز برابر با 600 وات می باشد که این رقم نشان دهنده ی قدرت بالای موتور این محصول می باشد. این اسکوتر مقاومت و استحکام بسیار بالایی را در برابر ضربه، فشار، آب و… دارد. چون بدنه ی آن از آلیاژ آلومینیوم تهیه و ساخته شده است. فروشگاه اینترنتی آسیاتل یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع تلفن های همراه، تبلت و لوازم دیجیتال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این محصولات با کیفیت به صورت آنلاین، از طریق این سایت اقدام کرده و از امکانات ویژه آن بهره مند شوید.

هفت راز چیزهایی که به شما تعلق دارد نه درباره بیاموزید اسکوتر شیائمی|دروس برتر چهار در مورد اسکوتر شیائمی برای یادگیری قبل از رسیدن به 30|چگونه نمایش اسکوتر شیائمی به موفقیت|اسکوتر شیائمی اسرار فاش شد}

طراحی سیستم فرمان و چرخها به گونهای است که از نفوذ گرد و غبار و مشکلات فرماندهی جلوگیری میکند و بنابراین امکان تصادف یا بروز حادثه به دلیل نقص در فرمان، صفر است. می الکتریک اسکوتر ۳ برای کاربرانی با قد ۱۲۰ تا ۲۰۰ سانتیمتری و سن ۱۸ تا ۵۰ سال مناسب است. استحکام بالای آلیاژ و چرخهای طراحی شده برای این محصول، کاربرانی با وزن حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم امکان استفاده از این اسکوتر الکتریکی را دارند. تا کردن بدنه اسکوتر با آزاد کردن ضامن مخصوصی که در قسمت پایه فرمان وجود دارد میسر است. باتری لیتیوم یونی استفاده شده در می الکتریک اسکوتر ۳ از ظرفیت ۷۶۵۰ میلیآمپری بهره میبرد. به لطف فناوری ذخیرهسازی انرژی جنبشی، حداکثر تا ۳۰ کیلومتر شارژدهی دارد. این سیستم هنگام ترمزگیری یا حرکت در سرازیری، انرژی جنبشی چرخها را به صورت انرژی الکتریکی درون باتری ذخیره میکند. همچنین سیستم مدیریت باتری هوشمند به کار رفته در Mi Electric Scooter 3 در صورتی که شارژ باتری به زیر ۳۰ درصد برسد.

6 و نیم بسیار ساده مسائل شما can do برای صرفه جویی اسکوتر شیائمی

حداکثر بار یا جسمی که مجاز به جا به جایی آن هستید، 120 کیلوگرم است. این وسیله برای استفاده افراد 16 تا 50 ساله با حداقل قد 120 سانتیمتر و حداکثر قد 2 متر مناسب است. علاوه بر خود اسکوتر، یک آداپتور برق، آچار آلن، آداپتور نازل توسعه یافته، 5 عدد پیج و یک دفترچه راهنمای کاربری هم داخل جعبه قرار داده شده است. اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو با مشخصات و تمام لوازم جانبی که به آن اشاره کردیم، در حال حاضر با قیمت 649 یورو از طریق فروشگاههای رسمی شیائومی به فروش میرسد. البته ممکن است قیمت آن در کشورهای مختلف کمی بیشتر یا کمتر باشد اما به طور کلی قیمت مشاهده شده برای این محصول بین 600 تا 800 یورو است. اسکوترها که در دستهبندی اسباببازیهای ورزشی قرار میگیرند، در سالهای اخیر علاوه بر نوجوانان، افراد بزرگسال را هم به خود علاقهمند کردهاند. این وسایل به شما اجازه میدهند که به راحتی برای طی مسافتهای کوتاه دیگر نیازی به پیادروی نداشته باشید یا زمانیکه عجله دارید، در ترافیک نمانید. از طرف دیگر برقی بودن اسکوترها یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه دوستداران محیط زیست قرار گرفته است و باعث شده که این افراد به خرید این محصول علاقهمند شوند. اگر شما هم به استفاده از این محصول علاقه دارید، اسکوترهای شیائومی کیفیت و قابلیتهای ویژهای دارند و شما میتوانید اسکوتر موردنظر خود را از سایت میهمراه تهیه کنید.

  1. نوع تایر : فشرده
  2. حداکثر گشتاور: ۷۰Nm
  3. چراغهای عقب و جلو
  4. یک عدد شارژر

به علت نوسانات نرخ ارز و موجودی کالا، لطفاً قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید. اسکوتر برقی تاشو شیائومی با ظاهری مدرن تنها 12.2 کیلوگرم وزن دارد و برخورداری از طراحی تاشو این امکان را فراهم میکند تا با فشار دکمهای در مدت زمان ۳ ثانیه باز و یا بسته شود. همچنین اسکوتر تاشو شیائومی این قابلیت را دارد که به هنگام ترمز میتواند باتری را شارژ کند، به این ترتیب شما به کمک این قابلیت میتوانید مسافتهای طولانی تری را به کمک اسکوتر طی کنید. موتور این اسکوتر برقی با جریان برق 280W کار میکند و در حالت فوری و اضطرار به ۵۰۰W میرسد. دو چرخ جلو و عقب آن از نوع لاستیک بادی بوده که باعث ایجاد حالت ثبات فوقالعاده در مواقع پیش آمدن دستانداز میشود. بنابراین این وسیله نقلیه دارای حالت دوچرخهسواری هوشمند است که در زمان خستگی کاربر به کمک او میآید و هدایت اسکوتر را بر عهده میگیرد.

از اسکوتر شیائمی برای اینکه کسی عاشق شما شود استفاده کنید

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با kalinab.com وب سایت خود باشید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 700
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : سه شنبه 27 دی 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی